یکتابان در دومین نمایشگاه ملی آبادیران

دومین رویداد ملی آبادیران پس از چهار روز با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، خلاق و نوآور و ۴۵ دستگاه حاکمیتی در روز ۲۵ خردد به کار خود پایان داد.

*یکتابان در دومین نمایشگاه ملی آبادیران*

🔻دومین رویداد ملی آبادیران پس از چهار روز با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، خلاق و نوآور و ۴۵ دستگاه حاکمیتی در روز ۲۵ خردد به کار خود پایان داد.

🔻یکتابان در این نمایشگاه در راستای ماموریت خود درمحرومیت زدایی از طریق ارزش آفرینی در زنجیره های ارزش، گزارشی از فعالیت خود در ۳ سال گذشته ارائه نمود.

🔻فعالیت های یکتابان در ارائه خدمات فنی به کشاورزان و اعضائ زنجیره ارزش محصولات کشاورزی الویت دار مناطق هدف، در قالب یک مدل انجام میشود. این مدل اجرایی حاصل تجربیات یکتابان در پروژه های مختلف می باشد. به منظور به اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی، این مدل در نمایشگاه آبادیران به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال بازدید کنندگان و فعالان حوزه آبادانی و پیشرفت و محرومیت زدایی قرار گرفت.
ارائه توانمندی های یکتابان در حوزه آموزش و به اشتراک گذاری گزارشات و تجربیات حوزه تربیت عامل توسعه (BDS) یکی دیگر از برنامه های یکتابان بود که در این فرصت توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

عرصه آبادیران، موجب توسعه روابط شرکت های دانش بنیان و شناسایی پتانسیل های هر یک و مشارکت در توسعه فعالیت های هر یک در فضای محرومیت زدایی نیز گردید. در این خصوص این مجموعه توانست با 5 شرکت دانش بنیان و خلاق حوزه کشاورزی، قرارداد همکاری منعقد نماید.


با امید به ایرانی آباد در کنار آبادیران

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط تیم علمی یکتابان
تیم علمی یکتابان

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید