مصاحبه مدیر عامل شرکت یکتابان در حاشیه ی بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

مدیر عامل شرکت یگانه کارآفرینان تدبیر اندیش گفت: نرم‌افزاری برای کسب‌وکارهای کشاورزان راه‌اندازی کرده‌ایم. راه‌اندازی این شبکه به این علت است که اشخاص در بخش کشاورزی بتوانند در آن‌جا خود، نوع

پروانه صادق مقدم در خصوص “یکتابان” شبکه کسب و کارهای کشاورزی ایران اظهار کرد: نرم‌افزاری برای کسب‌و کارهای کشاورزان راه‌اندازی کرده‌ایم. هدف این شبکه این است که هر فردی که در بخش کشاورزی فعالیت دارد بتواند در آنجا خود، نوع محصول و توانمندیش را معرفی کنند تا اعضای شبکه بتوانند به راحتی یکدیگر را پیدا کنند. اعضای شبکه شامل کشاورزان، مشاوران، تامین‌کننده‌ها و بارزگانان است.

 

مدیرعامل شرکت یگانه کارآفرینان تدبیر اندیش درخصوص کاربرد این شبکه بیان کرد: کشاورزان و بازرگانان خود را در سایت یکتابان معرفی می‌کنند. آن‌ها از طریق این شبکه می‌توانند از مشاوران ما براساس نیازشان استفاده کنند و آموزش‌های لازم را به صورت صوت، تصویر و متن تخصصی و کاربردی دریافت کنند. همچنین بازرگانان، می توانند نوع محصولات وارداتی و صادراتی خود را در آن‌جا قرار دهند.

 

صادق مقدم عنوان کرد: یکی از مشکلات بخش کشاورزی این است که اعضا یکدیگر را نمی‌شناسندو نمی‌دانند محصول مورد نیاز خود را از کجا و چگونه بدست آورند، ما آمده‌ایم تا این کار را برای آن‌ها سهل کنیم و جلوی دلال‌ها را بگیریم. عضویت از پنج منطقه به صورت الگویی در استان خراسان رضوی شروع شده و همچنان ادامه دارد. تاکنون برای راه اندازی این شبکه حدود ۱۵۰میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه ای مابین” پارک علم‌و فناوری خراسان” و موسسه “بسوی ترویج محصول سالم” و شرکت “یگانه کارآفرینان تدبیر اندیش” بسته شد که هدف از آن تولید محصول ارگانیک و سالم است. ما تلاش داریم تولید محصول سالم را فرهنگ سازی کنیم.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط کیوان غزلباش
کیوان غزلباش

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید