بخش مشاوره تخصصی کشاورزی یکتابان با همکاری سازمانهای اجرایی راه اندازی می شود

بخش مشاوره تخصصی کشاورزی یکتابان با همکاری سازمانهای اجرایی راه اندازی می شود. در روز سه شنبه مورخه ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ مدیران یکتابان در جلسه مشترکی با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی آقای مهندس دلقن

بخش مشاوره تخصصی کشاورزی یکتابان با همکاری سازمانهای اجرایی راه اندازی می شود. در روز سه شنبه مورخه ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ مدیران یکتابان در جلسه مشترکی با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی آقای مهندس دلقندی و معاونین و حضور مدیریت شرکت خدمات حمایتی خراسان رضوی آقای مهندس وظیفه دان  پیش نویس تفاهم نامه همکاری را بررسی نمودند.

مدیرعامل شرکت یگانه کارآفرینان تدبیراندیش (یکتابان) گفت: جلسه ی ارزشمندی با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مدیران سازمان های اجرایی درخصوص راه اندازی واحد مشاوره کشاورزی یکتابان برگزار گردید و مقرر شد که به منظور راه اندازی این واحد، با رعایت کلیه چهارچوبهای ضروری برای حفظ کیفیت خدمات، اعضاء حاضر در جلسه کلیه امکانات موجود خود را به اشتراک گذاشته و هر چه سریعتر برای این مهم اقدام لازم صورت پذیرد.

صادقی مقدم افزود: با توجه به پتانسیلهای خوبی که در هر یک از سازمان ها وجود دارد و همچنین تفاهم و اراده موجود در هر یک از طرفین، این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز اتفاقات بسیار اثربخشی در بخش کشاورزی استان باشد.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط کیوان غزلباش
کیوان غزلباش

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید