امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه با هدف راه اندازی مرکز مشاوره کشاورزی در خراسان رضوی

شبکه کسب و کارهای کشاورزی ایران-یکتابان با هدف راه اندازی مرکز مشاوره برخط در بخش کشاورزی به منظور توسعه خدمات غیر حضوری، با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و شرکت خدمات

شبکه کسب و کارهای کشاورزی ایران-یکتابان با هدف راه اندازی مرکز مشاوره برخط در بخش کشاورزی به منظور توسعه خدمات غیر حضوری، با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی – مدیریت خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری امضا نمود.

امضای این تفاهم نامه یاعث تسهیل امکان استفاده از پتانسل یاشگاه مشتریان شرکت خدمات حمایتی و تجهیزات مربوطه و همچنین پتانسیل های فنی موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خواهد شد.

شبکه کسب و کارهای کشاورزی ایران که کار خود را به عنوان یک استارتاپ فعال در بخش کشاورزی از مرکز رشد فناوری کشاورزی خراسان رضوی آغاز نموده است با برنامه ریزی و توسعه زیست ساخت های لازم، امکان ارایه خدمات غیر حضوری به کشاورزان را فراهم مینماید. این زیر ساخت شامل یک پورتال چند منظوره هوشمند می باشد که قادر است با توسعه ی شبکه ای، امکان برقراری ارتباط بین اعضای شبکه و همچنین ارایه انواع خدمات مشاوره ای و خرید و فروش محصولات کشاورزی و نهاده های مورد نیاز را فراهم می آورد.

توسعه روابط یکتابان با سازمان ها دولتی و شرکت های مختلف، به منظور کاهش موازی کاری و کاهش تصدی گری دولت از برنامه و الویت های اصلی مدیران شرکت می باشد. حضور استارتاپ ها در بخش کشاورزی و حمایت مسٔولین از این واحد ها نوپا، نوید بخش اتفاقات ارزشمندی است موجب توسعه این بخش خواهد شد.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط کیوان غزلباش
کیوان غزلباش

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید