نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خراسان رضوی

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خراسان رضوی با حضور بیش از 100 شرکت فناور و دانش بنیان

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خراسان رضوی با حضور بیش از 100 شرکت فناور و دانش بنیان از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد و یکتابان نیز به عنوان یک مجموعه فناور به منظور به اشتراک گذاری تجربیات و شبکه سازی با شرکت های دانش بنیان و فناور در این نمایشگاه حضور داشت.

12

شرکت یگانه کارآفرینان تدبیر اندیش در راستای ماموریت خود در بخش کشاورزی، تلاش می نماید تا با استفاده از یافته های نوین پژوهشی و محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور در مسیر توسعه کشاورزی قدم موثری بردارد.

در این نمایشگاه نیز یکتابان علاوه بر ارائه دستاوردهای خود در حوزه توسعه روستایی و اشتغال با رویکرد انتقال دانش و فناوری، با حضور در غرفه های مجموعه های مختلف دانش بنیان و فناور و همچنین بخش های دولتی به جلب مشارکت آنها در انجام ماموریت و اجرای برنامه ها پرداخت.

3

از نکات برجسته و قابل ذکر از این نمایشگاه میتوان به وجود پاویون تخصصی کشاورزی و برگزاری اختتامیه رویداد سرآمد اشاره نمود. همچنین یکتابان در راستای حل مشکل کشاورزان زعفران کار، از بسته های کودی زعفران (راهکار اساسی در عملکرد و افزایش گل دهی زعفران) به مناسبت هفته پژوهش رونمایی نمود.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط تیم علمی یکتابان
تیم علمی یکتابان

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید