ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024)

در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و یکتابان در کنار سایر شرکت ها و تولید کنندگان خدمات و کالا در این نمایشگاه حضور داشت.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و یکتابان در کنار سایر شرکت ها و تولید کنندگان خدمات و کالا در این نمایشگاه حضور داشت.

این شرکت به عنوان تنها شرکت خدماتی بخش کشاورزی و فعال در حوزه محصولات دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه به‌صورت منسجم شرکت داشته و توانمندی‌های صادراتی شبکه کسب و کارهای تحت مدیریت خود را در غرفه 1052 سالن 10 نمایشگاه‌های بین المللی تهران از تاریخ هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری به نمایش گذاشت.
در این رویداد مدیران کشوری، وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وزیر جهاد کشاورزی، روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های مختلف بازدید نمودند. همچنین کارشناسان و مسئولین اتاق های بازرگانی و تجار داخلی به منظور آشنایی با توانمندی های یکتابان در مدیریت تولید محصولات کشاورزی از غرفه این مجموعه بازدید نمودند.

تجار و بازدید کنندگان خارجی از کشورهای مختلف مانند، روسیه، تانزانیا، اتیوپی، پاکستان، هند، ارمنستان و .... از غرفه یکتابان بازدید نمودند. مذاکرات صورت گرفته در این نمایشگاه مبنای نقشه راه یکتابان در روابط و توسعه صادرات خواهد بود و این مجموعه با توسعه بازار محصولات کشاورزی تولیدی توسط شبکه اعضای خود، از کشاورزان و تولید کنندگان عضو پشتیبانی خواهد نمود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با حضور بیش از سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور جهان، با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه، وزارت کشور و ستاد برگزاری اکسپو در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه به پایان رسید.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط تیم علمی یکتابان
تیم علمی یکتابان

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید