تبلیغات در یکتابان

یکتابان به عنوان اولین شبکه تخصصی کسب و کارهای کشاورزی، با امید به آینده درخشان کشاورزی و رشد روز افزون فناوری در آن، فضایی تعاملی به منظور بر قراری ارتیاط تنگاتنگ بین اعضای زنجیره های تولید تا مصرف را ایجاد نموده است. وجود تنوع در خدمات بر اساس نیاز کاربران و اعضای شبکه باعث شده است تا انگیزه حضور برای فعالیت بیشتر در این فضا فراهم شود. 

بر همین اساس یکتابان در قالب وب سایت و اپلیکیشن فضاهای مناسبی برای معرفی کالا و خدمات اعضای خود فراهم نموده است تا در صورت تمایل به توسعه بازار محصولات و استفاده از این امکان برای شناساندن توانمندی ها و فناوری ها در اختیار بهره مند شوند.

انواع روش های تبلیغاتی در یکتابان

  • طراحی و بارگذاری بنر تبلیغاتی معرفی کالا و خدمات در فضاهای پیش بینی شده
  • استفاده از فضاهای اسلاید شو به عنوان تبلیغات ویژه
  • استفاده از خدمات بخش آگهی ها و حضور فعال در بخش آگهی های ویژه
  •  استفاده از خدمات بخش میدون بار و حضور فعال در بخش ویژه
  • ارائه تخفیف به مشتریان و حضور در بخش شوک های یکتابان و فروش ویژه
  • تولید و بار گذاری فیلم تبلیغاتی برای پخش در ابتدای ویدیو های بخش یکتانما
  • تولید و بارگذاری فیلم تبلیغاتی برای پخش مستقیم در یکتانما
  • تولید تبلیغات صوتی برای پخش در رادیو کشاورز
  • تولید برنامه تبلیغاتی برای پخش در رادیو کشاورز
  • استفاده از تبلیغات و ارسال پیغام از طریق اپلیکیشن

 

 

طراحی و بارگذاری بنر تبلیغاتی معرفی کالا و خدمات

در صورت تمایل به استفاده از این امکان تبلیغاتی، با کارشناسان یکتابان تماس گرفته و اطلاعات گرافیکی بنر برای درج در فضای مورد نظر شما و در دسترس بودن این فضا دریافت نموده و همچنین از مشاوره تبلیغاتی همکاران ما بهره مند شوید.

 

 

 

عنوان جایگاه

سایز

قیمت واحد

قیمت کل

قیمت پیشنهادی

۱

اسلایدر فروشگاه

۳۹۰*۹۵۰

۳۴

۱۲۶۵۰۰۰۰

۶۲۰۰۰۰۰

۲

چپ و راست پایین فروشگاه

۲۳۰*۷۵۰

۳۰

۵۳۰۰۰۰۰

۳۷۸۰۰۰۰

۳

نواری پایین فروشگاه

۱۷۹*۱۴۰۰

۳۲

۸۱۰۰۰۰۰

۵۱۵۰۰۰۰

۴

نواری معرفی محصول فروشگاه

۱۷۹*۱۴۰۰

۲۸

۷۱۰۰۰۰۰

۴۲۰۰۰۰۰

۵

صفحه اصلی میدون بار، آموزش و آگهی

۲۳۰*۷۵۰

۲۸

۴۹۰۰۰۰۰

۳۷۰۰۰۰۰

۶

نیم نوار جزییات میدون بار، آموزش و آگهی

۲۴۵*۳۲۸

۲۳

۱۹۰۰۰۰۰

۱۷۰۰۰۰۰

۷

صفحه جزییات یکتانما

۶۰*۱۳۶

۳۴

۲۸۰۰۰۰۰

۲۵۰۰۰۰۰

 

 

­

                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توجه :   قیمت ها به تومان می­باشد

خدمات بخش آگهی ها و حضور فعال در بخش ویژه

برای حضور مداوم در صفحه اصلی و یا عرضه کالا و خدمات خود در بخش ویژه، شما میتوانید در مرحله نهایی ثبت آگهی با انتخاب خدمات ويژه و پراخت هزینه های مربوطه از این امکان استفاده کنید.

 

 خدمات بخش میدون بار و حضور فعال در بخش ویژه

برای حضور فعال و مداوم در صفحه اصلی و یا عرضه محصول کشاورزی خود در بخش ویژه در مرحله نهایی ثبت محصول، خدمات ويژه را انتخاب و پس از پراخت هزینه های مربوطه از این امکان استفاده کنید.

 

تولید و بار گذاری فیلم تبلیغاتی برای پخش در ابتدای ویدیو های بخش یکتانما

به منظور معرفی کالا و خدمات خود می توانید با استفاده از یک تک اسلاید یا فیلم تبلیغاتی ۵ تا ۱۵ ثانیه ای برای پخش در ابتدای فیلم های بخش یکتانما استفاده نمایید. هزینه استفاده از این نوع تبلیغات برای ویدئو های ۵ ثانیه ای به ازای هر مشاهده ۷۵ تومان می باشد و حداقل قرارداد ۵۰۰۰۰ مشاهده می باشد. به ازای هر ۵ ثانیه اضافی ۵۰ درصد هزینه اضافی محاسبه خواهد شد.  

 

تولید و بارگذاری فیلم تبلیغاتی برای پخش مستقیم در یکتانما

به منظور معرفی کالا و خدمات خود می توانید یک تیزر تبلیغاتی کامل از معرفی مجموعه و محصولات تهیه و به صورت مستقل در قسمت ویدیوهای ارسالی شما پخش خواهد شد. در صورت استفاده از امکانات و خدمات ویژه مانند حضور در صفحه اول یا ردیف اول یا توصیه ویدیو به بازدید کنندگان در قسمتهای مختلف هزینه های مازاد دریافت خواهد شد. کلیه هزینه های این قیمت بر اساس انتخاب های مشتریان عزیز به صورت توافقی خواهد بود.

تولید تبلیغات صوتی برای پخش در رادیو کشاورز

یکی از امکانات ویژه در یکتابان وجود سامانه پخش خودکار فایل های صوتی با عنوان رادیو کشاورزی می باشد. این سامانه امکان تولید فایل صوتی تبلیغاتی و پخش آنرا در بین کاربران دارد. به منظور معرفی کالا و خدمات خود می توانید با استفاده از یک فایل صوتی برای پخش در بین برنامه ها تبلیغات موثری داشته باشید. هزینه هر ثانیه فایل صوتی بر اساس تعداد اعضا و ترافیک استفاده از این سامانه به صورت ماهیانه اعلام خواهد شد.

همچنین امکان حضور در برنامه های مختلف و همکاری در تولید برنامه و استفاده از حق اسپانسری و یا تولید و پخش برنامه های اختصاصی وجود دارد.

 

استفاده از تبلیغات از طریق اپلیکیشن و ارسال پیغام

ارسال پیغام به نرم افزار نصب شده و پوش نوتیفیکیشن برای معرفی کالا و خدمات شما به صورت کلی و منطقه ای و شغلی از امکاناتی است در این سامانه در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این امکان کافی است پیغام  تبلیغاتی خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید و سپس هزینه تبلیغات را پرداخت نمایید. ما شما را به گروه هدفتان وصل میکنیم.

 

برای رزرو هر یک از این امکانات شما میتوانید با ارسال پیغام به یکتابان از طریق سامانه ارتباط با ما و درخواست خدمات، کارشناسان یکتابان را مطلع فرمایید. در اولین فرصت جهت هماهنگی و رزرو فضا و امکانات و کلیه اطلاعات مورد نیاز و مشاوره های لازم با شما تماس گرفته خواهد شد.