عقد تفاهم نامه یکتابان با انجمن همگن صنایع غذایی خراسان رضوی

عقد تفاهم نامه یکتابان با انجمن همگن صنایع غذایی خراسان رضوی

شبکه کسب و کارهای کشاورزی《یکتابان》تحت حمایت پارک علم و فناوری خراسان با انجمن همگن صنایع غذایی خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری امضاء میکند.

کشاورزی قراردادی یکی از برنامه های اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد تعادل در بازار و تغییر نگرش در تولید محصولات کشاورزی از کشاورز معیشتی به کشاورزی قراردادی می باشد.

بر همین اساس یکتابان به منظور توسعه خدمات خود در بخش کشاورزی، اقدام به شناسایی پتانسیل بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی و همچنین شیوه های اجرایی نمودن کشاورزی قراردادی نمود، و علاوه بر توسعه زیر ساخت دیجیتالی اجرای آن در پورتال هوشمند خود، اقدام به برقراری ارتباط با تولید کنندگان بخش کشاورزی و کارخانجات و بازرگانان نموده است.

در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت، یکتابان در مرکز رشد فناوری کشاورزی، پذیرای نمایندگان بخش صنعت استان بود، در این جلسه که با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی لازم برای کنترل آلودگی به ویروس کووید ۱۹ برگزار شد، جناب آقای مهندس شفیعی دبیر انجمن و آقای مهندس مشتاق از مشاورین انجمن و آقای دکتر باقرانی مدیر مرکز رشد فناوری کشاورزی حضور داشتند.

در این جلسه در خصوص روش توسعه روابط مرکز رشد فناوری کشاورزی با انجمن همگن صنایع غذایی و همچنین راهکارهای همکاری انجمن با شبکه کسب و کارهای کشاورزی، یکتابان، مورد بررسی قرار گرفت و چارچوب های تدوین تفاهم نامه همکاری تعیین گردید.

در ادامه ضمن بررسی راهکارهای اجرایی کشاورزی قراردادی، مقرر شد با هدف تامین مواد اولیه کارخانجات عضو انجمن، پروتکل اجرایی طرح کشاورزی قراردادی تهیه شود و به منظور حمایت از کشاورزان همکار در طرح و تشویق آنها، امکان تامین بسته حمایتی توسط سازمان های دولتی مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط کیوان غزلباش
کیوان غزلباش

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید